دویدن آویزان ازبارفیکس

اطلاعات تمرین توضیحات وآموزش

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : دویدن آویزان یا دویدن معلق
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : شکم
عضلات دیگر :
تجهیزات : سایر
سطح تمرین : مبتدی

توضیحات

  1. زیر یک میله بارفیکس رفته و طوری آن را بگیرید که کف دست ها به سمت جلو باشد. خود را از آن آویزان کرده و پاها و دست هایتان را کاملا صاف بگیرید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. تمرین را بالا آوردن سریع یک زانو تا جای ممکن شروع کنید. هنگام اجرای تمرین بدن خود را تاب ندهید.
  3. بلافاصله حرکت را برعکس کنید، یعنی پای خود را پایین اورده و به صورت همزمان پای دیگرتان را تا جای ممکن بالا بیاورید. دقیقا مثل این که در هوا مشغول دویدن هستید.
  4. همین تغییر دادن پا را تا زمان اتمام ست ادامه دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید