حلوبازودمبل چکشی روی میزبالاسینه

حلوبازودمبل چکشی روی میزبالاسینه

اطلاعات تمرین توضیحات وآموزش

اطلاعات این تمرین :
نام تمرین : جلوبازو چکشی با دمبل روی میز شیبدار
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : جلو بازو
عضلات دیگر : –
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

 

حلوبازودمبل چکشی روی میزبالاسینه
حلوبازودمبل چکشی روی میزبالاسینه

توضیحات

  1. روی یک میز شیب دار نشسته و یک دمبل در هر دست بصورت صاف بگیرید. آرنج خود را نزدیک بدن خود قرار داده و کف دستتان را بچرخانید تا کف دست هایتان رو به یکدیگر قرار بگیرند. این حالت آغازین حرکت می باشد.
  2. در حالی که بازوی شما ثابت بوده وزنه ها را با بازوهای کاملا منقبض بالا آورده و عمل بازدم را انجام می دهید. فقط ساعد ها باید حرکت داشته باشند، حرکت را تا جایی که بازوها بطور کامل منقبض شده و دمبل ها در ارتفاع شانه ی شما قرار گرفته،  ادامه دهید.این حالت انقباض را برای چند ثانیه حفظ کنید.
  3. به آرامی در حالی که عمل دم انجام می دهید دمبل ها را به حالت آغازین پایین بیاورید.
  4. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

نکته:

می توانید وزنه ها را به صورت تکی و یا با هم بالا بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید